تبلیغات

۱۳۸۷ تیر ۲۹, شنبه

اس ام اس عاشقانه بسیار زیبا


اس ام اس عاشقانه بسیار زیبا

sms.axduoni.blogfa

مخابرات طرح دقايق رايگان رو براي تمامي خطوط تلفن همراه ارائه داده که اگه حروف رمز (lokso-mtci-ir-tci-free) رو بتوني به صورت بر عکس به شماره 3000090 ارسال کني معلوم ميشه خيلي اســــــکولی

mokhaberat tarhe daghayeghe raygan ro baraye tamami khotot telephone hamrah erae dade ke agar horofe ramze((lokso-mtci-ir-tci-free) ro betoni be sorate bar ax be shomare 3000090 ersal koni malom mishe ke kheyli oskoli

سلام نمیدونم چی بگم یعنی از شخصیت مثل تو همچین رفتاری رو بعید میدونستم اصلا از شما انتظار نداشتم که یه همچین کاری رو بکنید نه تنها من بلکه همه از این رفتارتون ناراحت شدند نمیخوام لحنم تهدید آمیز باشه ولی مجبورم بگم اگه یه دفعه دیگه فقط یه دفعه دیگه بشنوم که اینطور اتقافی افتاده شاید مجبور بشم یه جور دیگه رفتار کنم اصلا چه دلیلی داره که شما اینکارو بکنید؟ روشن گذاشتن لامپهای اضافی اونم درست تو زمان اوج مصرف؟....... واقعا که !!!

Salam nemidoonam chi begam yani az shakhsiaty mesle u hamchin raftariro baid midoonestam aslan az shoma entezar nadashtam ke ye hamchin kariro bokonid na tanha man balke hame az in raftaretoon narahat shodan nemikham lahnam tahdid amiz bashe vali majbooram begam age ye dafe dige faghat ye dafe dige beshnavam ke injor etefaghi oftade shayad majboor besham ye jore dige raftar konam aslan che dalili dare ke shoma in karo bokonid rooshan gozashtane lamphaye ezafi onam dorost ttoo zamane oje masraf bargh..........vaghean ke!

سلام،ديشب خواب ديدم توي باغ سر سبز داشتي براي خودت قدم ميزدي،منم اونجا بودم کناره درياچه،ديدم يه گل قرمز بين لبته،داشتي به من نزديک مي شدي مي خواستم بهت يه چيزي بگم اما يه دفه چوپونت اومد و بردت طویله!

salam dishab khab didam toe baghe sarsabz dashti baraye khodet ghdam mizadi manam onja bodam kenare daryache! didam ye gole ghermez beyne labete dashti be man nazdik mishodi mikhastam behet ye chizi begam ama ye dafe choponet omad o bordet

اگه گفتي 5شنبه شب بعد از ساعت 12 چي مي شه؟

..

..

..

هه هه! خوب معلومه ديگه! جمعه مي شه!

age gofti 5shanbe shab bad az saate 12 chi mishe?.

.

.

.

he he ! khob malomedige !jome mishe

میدونی پشه چندتا دندون داره ؟

۴۳ تا

شک داری ؟ برو بشمار

midoni pashe chanta dandon dare?

43ta

shak dari? boor beshmar

به ترکه میگن زنتو چه قدر مهر کردی ؟ میگه : مهر که نامزد بودیم اما آبان خیلی !

be torke migan zaneto cheghad mehr kardi?

mige mehr ke namzd bodim ama aban khyeli !

. به من بی اس ام اس کمک کنید ، الهی خیر از گوشیت ببینی ، اجرت با مخابرات !

be mane bi sms komak konid elahi kheyr az goshit bebini ajret ba mokhabaret

. نشانه های قیامت :

ژاپنی ها خنگ می شوند

رشــــتی ها با غیرت می شوند

ترکـــها فیلسوف می شوند

قزوینی ها بی خیال نمی شوند !!!

neshanehaye ghiyamat:

japoniha kheng mishavand

rashtiha ba gheyrat mishavand

torkha filsof mishavanf

ghazviniha bi khial nemishavand

. سلام, خوبی؟ ببخشيد بی موقع مزاحم شدم يه سوال فنی داشتم, به نظر شما کمک فنر ماشين بيگلی بيگلی چی بود که گوريل انگوری روش مينشست؟

salam Khobi? bebakhshid Bi moghe Mozahem Shodam ye soale fanni dashtam BE Nazare shoma komak fanare mahsine bigli bigli chi bod ke goril angori rosh minshenst?

۶۶۶سه تا شيش داره مال پارسال بود امسال مد شده 777 سه تا هفت داره ، زمستونا خيابونا برفداره ؛ صابون كه به دست بمالي كف داره ، ايران و اينجوري نبين نفت داره ، نونوايي محلمون صف داره ، آهنگاي قديمي توش دف داره

666se ta shish dare Male Paesal Bod emsal Mod Shode 777 seta haft dare zemestona khiabona barf hadare sabon ke be dast bemali kaf dare irano in jori nabin naft dare nonvie mahalamon saf dare ahangaye Ghadimi Tosh Daf dare!!


اس ام اسم عاشقانه

sms,asheghane,ziba,ghashang,jomalate,جملات,عاشقانه,زیبا,قشنگ

اگه عشقت کورم کنه و دنیا رو نبینم مهم نیست ... حس بودنت قشنگتر از دیدن دنیاست .

گرمترین بوسه هایت را نصیب کسی کن که در سردترین لحظه ها به یاد توست...

. با تمام بی کسی هایم کسی دارم هنوز

چشم مشتاق و دل دلواسی دارم هنوز

خنده را از من گرفتند دل قرارم را ربود

با تمام این حرفها دوستت دارم هنوز

دوری ز من و ز دوریت می سوزم

نزدیک منی از آتشت می سوزم

آخر چه کنم چه خاکی بر سر ریزم

از دیدن و از ندیدنت می سوزم

بوسه ابتکاریست از طبیعت ، برای زمانی که احساس در زبان نمی گنجد .

.خدا رو دوست دارم نه برای غصه هام ، نه برای تنهایی هام ، نه برای نداریام ، خدا رو دوست دارم واسه این که تو هستی باهام .

دنيا با داشتن اين همه ستاره به قدرتش نمی نازه ، ولی من با داشتن تو تك ستاره به همه ی دنيا می نازم ...

. تو كه آهسته می خوانی قنوت گريه هايت را ميان ربنای سبز دستانت دعايم كن . . .

اگه تنم كويره . اگه نگام فقيره . به قلب پاک و ساده به عشق تو اسيره . . .

. ميدونی فرق تو با انار چيه؟

.

.

.

.

.

انار ۱۰۰۰ دونست اما تو يه دونه ای !

مردگان را هفته ای يک بار ياد می کنند، ما که از ياد رفته ايم از مردگان هم کمتريم ...

زندگی یه پل قدیمیه, به این فکر نکن که اگه تنها ازش بگذری دیرتر خراب میشه به این فکر کن که اگه افتادی یکی باشه که دستتو بگیره

. آدم عزيزانشو فراموش نميکنه بلکه به نديدنشون عادت ميکنه

.

.

.

.

تقديم به کسی که عادت به نديدنش مثل فراموش کردنش غيرممکنه...

هیچ نظری موجود نیست: