تبلیغات

۱۳۸۷ دی ۵, پنجشنبه

یه گونی اس ام اس

اس ام اس جدید

sms-jok.royablog.ir

وصیت کردم بعد مرگم قلبمو اهدا کنن

.

.

.

.

.

اما گفتن اجازه صاحبش لازمه .

.

.

.

.

.

.

.

.

.

اجازه میدی ؟

تعیین جایگاه شما در بهشت یا جهنم بصورت رایگان توسط افسانه بایگان!!!

اگه کوه باشی استواری ، اگه دريا باشی روانی، اگه رود باشی بلندی ، اگه آسمان باشی وسيعی، اگه خورشيد باشی پر حرارتی ، اگه آدم باشی يه اس ام اس ميفرستی !!!

از اداره برق شاکی خصوصی داری ! ميگن پای تير برق ريدی و فرار کردی !!!

دلم برات تنگ شده بود ، حالا می فهمم چرا ! مال ِکش ِشلوارم بود!!

ما ز یاران چشم یاری داشتیم

هندوانه كاشتیم اما كدو برداشتیم


وفاداری را باید از نیلوفری آموخت که به دور هر شاخه ای می پیچد و در آغوشش میمیرد !


می دونی سلول های مغزت چه قدره ؟

یکی ؟

دو تا ؟

سه تا ؟

شاید هم هزار تا ! شاید هم به میلیارد برسه ، اصلاْ شاید سلول نداشته باشی ، چون نمی دونی من الان سرکارت گذاشتم !!!


از سازمان کشتيرانب مزاحم ميشم ، لنگر عشقتون بدجورب تو صاحل دل ما گير کرده !


همیشه گریه نشانه ی ضعف نیست ، گاهی نشانه ی یک بخشش است ، گاهی یک فداکاری ، گاهی هم یک دروغ و گاهی هم نمایانگر عظمت یک عشق ...


هزار دليل برای دوست داشتن ، يک دليل برای دوست نداشتن ، اون يک دليل رو به خاطر هزار دليلت دوست داشته باش . . .


نفرین به اون کسایی که روی دلا پا میزارن ، تا که می بینن عاشقی ، میرن و تنهات میزارن . نفرین به آدمایی که تو سینه ها دل ندارن ، عاشق عشاق کُشین ، رحم و مروت ندارن !!


از باتو بودن برایم عادتی ساختی که هرگز بی تو بودن را باور نمی کنم ...


از آسمون پیغام رسیده خدا یکی از ستاره هاشو گم کرده ، ولی من تو رو لو نمیدم که منو از اون بالا دزدیدی ... !

هیچ نظری موجود نیست: