تبلیغات

۱۳۸۸ اردیبهشت ۶, یکشنبه





HTML clipboardاس ام اس عاشقانه


هواشناسی اعلام كرد برف زود هنگام باعث یخ زدن گل های یاس شده،
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
اس ام اس دادم ببینم گل من حالش چطوره..


نمیگم دوستت دارم
نمیگم عاشقتم
میگم دیونتم كه اگه یه روز ناراحتت كردم بگی بیخیال دیونست . .


یادته بهت گفتم كه خشت دیوار دلتم،

تو هم منو شكستی

ولی اشكالی نداره، حالا خاك زیر پاتم !


شماره حساب دلم رو میدم تا هرچی غم داری بریزی به حسابم


دلم از دوریت پاره شد

.

.

.

حالا دوختمش تنگ شد


دونه های برف از آسمون فقط برای دیدن چشمات پایین میان ، اما پاشونو که به زمین میزارن فدای مهربونیهات میشن


توي اين مملکت که اين قدر با اعتتياد مبارزه ميشه پس چرا منو معتاد خودت کردي ؟


براي شنيدن صداي كه دوستش ميداري همين لحظه هم بسيار دير است، افسوس خواهي خورد زماني را كه آن سوي سيم ها كسي بي احساس ميگويد
برقراري ارتباط با مشترك مورد نظر مقدور نمي باشد


ميدوني هر بار كه پلك مي زني من نفس مي كشم؟ پس به كسي خيره نشو چون من خفه ميشم


بهترين لحظه لحظه ايست كه فكر كني فراموشت كردم، بعد 1 اس ام اس از صرف من بياد كه توش نوشته ميميرم برات


دوست داري بگم ميخواهم هر روز صبح با صدات بيدار شم بعد بگم با ساعتم بودم ؟ دوست داري بگم چرا رفتي بعد بفهمي با برق بودم ؟ دوست داري بگم هر جا
باشي پيدات ميکنم بعد بفهمي با دسته کليدم بودم ؟ دوست داري بگم دوست دارم بعد فکر کني ... نه ديگه – اين دفعه با خودت بودم


نگاه ساکت باران به روي صورتم دزدانه ميلغزد ولي باران نمي داند که من دريايي از دردم به ظاهر گر چه مي خندم ولي اندر سکوتي تلخ مي گريم


هیچ نظری موجود نیست: