تبلیغات

۱۳۸۷ مرداد ۱, سه‌شنبه

گوشه ای از مظلومیت تاریخی زن های ایرانی

گوشه ای از مظلومیت تاریخی زن های ایرانی

من وقتی این مطلب رو خوندم واقعاً به این نتیجه رسیدم که هر چی از مظلومیت خانم ها و زحمت هایی که میکشن بگیم کم گفتیم وای خدای من

شنبه :
مرد : امروز نهار چی داریم؟
زن : امروز قراره من زری با هم بریم ((فال قهوه روسی یخ زده)) بگیریم . میگن خیلی جالبه...همه چی رو درست میگه . به خواهر شوهر زری گفته : شوهرت برات یه انگشتر بزرگ میخره . خیلی جالبه نه ؟؟؟ سر راه یه چیزی از بیرون بگیر بیا

یکشنبه :
مرد : امروز نهار چی داریم؟
زن : امروز قراره من زری بریم کلاسهای ((روش خد اتکایی بر اعتماد به نفس)) ثبت نام کنیم. خیلی هم جالبه .... اثرات خوبی هم توی زندگی رناشویی داره . تا برگردم دیر شده . سر راه یه چیزی از بیرون بگیر بیا

دوشنبه :
مرد : عزیزم. امروز نهار چی داریم؟
زن : امروز قراره من زری بریم ((نمایش ظروف عتیقه)). میگن خیلی جالبه... ممکنه طول بکشه. سر راه یه چیزی از بیرون بگیر بیا

سه شنبه :
مرد : عزیزم. امروز نهار چی داریم؟
زن : امروز قراره من زری بریم برای لباس مامانم که برای عروسی خواهر زری میخواد بدوزه دکمه انتخاب کنیم. تو که میدونی فامیل مامانم اینا چه قدر روی دکمه لباس حساس هستند.... ممکنه طول بکشه. سر راه یه چیزی از بیرون بگیر بیا

چهارشنبه :
مرد : عزیزم. امروز نهار چی داریم؟
زن : ببین امروز قراره من و زرب بریم برای کلاس ((بدنسازی)) و ((آموزش ترومپت)) ثبت نام کنیم. همسایه زری رفته میگه خیلی جالبه.ترومپت هم میگن خیلی کلاس داره مگه نه؟ .... چون جلسه اوله ممکنه طول بکشه. سر راه یه چیزی از بیرون بگیر بیا

پنج شنبه :
مرد : عزیزم. امروز نهار چی داریم؟
زن : امروز قراره من و زری با هم بریم خونه همسایه خاله زری که تازه از کانادا اومده . میخوام شرایط اقامت رو ازش بپرسم . من واقعا" از این زندگی خسته شدم. چیه همش مثل کلفتها کنج خونه ... به هر حال چون ممکنه طول بکشه. سر راه یه چیزی از بیرون بگیر بیا

جمعه :
مرد : عزیزم. امروز نهار چی داریم؟
زن : ببینم تو واقعا خجالت نمیکشی ؟ یعنی من یه روز تعطیل هم حق استراحت ندارم ؟ واقعا نمیدونم به شما مردهای ایرونی چی باید گفت؟ طفلکی زری هم همین مشکل رو داره ؟ خیلی توقع بزرگیه که انتظار داشته باشم فقط هفته ای یه بار شوهرم من رو برای نهار ببره بیرون؟

هیچ نظری موجود نیست: