تبلیغات

۱۳۸۷ مرداد ۲, چهارشنبه

اس ام اس هاي عاشقانه

اگر گل بودم شاخه ای از وجودم را تقدیمت میکردم و اگر باران بودم انقدر میباریدم تا غبار غم را از چهره ات ببرم ولی افسوس که نه کلم و نه باران اما هر کجای دنیا باشی همیشه در کنار تو هستم

دست انداز عشقت شاه فنر قلبم رو شکست.

به تو می اندیشم مثل پروانه به شمع/و تو هر لحظه که از من دوری/من به چنگال شتابنده ترین باد بیابان پیما/اه سرگردانم و تو خود می دانی/واژه ی فاصله یک فاجعه است/لحظه ها را دریاب

دل من قایق و چشم تو دریاست/نشستن در کنار هر دو زیباست/دل من قایق گم کرده راهیست/که در ارامش چشم تو پیداست.

چرا بعضی دلهاشان برای عشق نمی لرزد/چرا بعضی نمی دانند این دنیا به تا موی یک عاشق نمی ارزد.

خیلی سخته ببینی یه اهو اسیر پنجه های یه شیر شده!ولی تلخ تر از اون اینه که ببینی یه شیر اسیر چشمای یه اهو شده!!!!!!!!

مهر دل ما مدام تقدیم شما عمری که شود به کام تقدیم شما پیدا نشد آن هدیه که در شان شماست یک باغ گل سلام تقدیم شما

زندگی عمریست که اجل در پی آن می تازد هرکس غم بیهوده خورد می بازد

دیدم که تو دریا شدی و من رود شدم در وسعت چشمان تو محدود شدم آن روز که در آتش عشق افتادم سرسبزتر از آتش نمرود شدم

نخ داخل شمع از شمع پرسید : چرا وقتی من میسوزم تو هم آب میشی؟ شمع گفت مگه میشه کسی که تو قلبمه بسوزه من اشک نریزم؟

یه ستاره ۵تا انتها داره. یه مربع ۴تا انتها داره. یه مثلث ۳تا. یه خط ۲تا. دلم میخواد دوستی من و تو مثل دایره باشه که هیچ انتهایی نداشته باشه!

آنگاه که ضربه های تیشه ی زندگی را بر ریشه ی آرزوهات حس می کنی بخاطر بیاور زیبایی های شهاب ها از شکستن دل ستارگان است.

زندگی چون گل سرخ است... پر از عطر... پر از خار... پر از برگ لطیف... یادمان باشد اگر گل چیدیم... عطر و برگ و گل و خار همه همسایه دیوار به دیوار هم اند...

تو مپندار که از عشق تو دل برگیرم... ترک روی تو کنم دلبر دیگر گیرم... بعد صد سال اگر از سر قبرم گذری... من کفن پاره کنم عشق تو از سر گیرم...


۱ نظر:

ناشناس گفت...

سلام خیلی قشنگه موفق باشی