تبلیغات

۱۳۸۷ مرداد ۳, پنجشنبه

نرم افزاری است برای فهمیدن Online,Offline,Invisible بودن آیدی ها

منبع:مجله الکترونیک مینوس                      www.minos.blogfa.com


نرم افزاری است برای فهمیدن Online,Offline,Invisible بودن آیدی های مختلف در یاهو مسنجر. و یکی از سریع ترین نرم افزارها در این کار به شمار می آید.


پس از دریافت نرم افزار آن را از حالت فشرده خارج کنید. فایل N2R_Online_Checker_Plus.exe را اجرا و نصب کنید. آیکون نرم افزار بر روی دسکتاپ شما ظاهر می شود. توجه داشته باشید برای استفاده از این نرم افزار آیدی دومی برای خود در سایت یاهو بسازید و هیچ وقت از آیدی اصلی خود در چنین نرم افزار هایی استفاده نکنید. نرم افزار را اجرا کنید. مانند تصویر زیر نرم افزار اجرا می شود .


در بخش Login آیدی و پسوردی که جدیدا ساخته اید را وارد کنید و دکمه Login را بزنید. اگر در پایین صفحه نرم افزار Logged In ظاهر شد آیدی و پسورد را درست نوشته اید. بعد در بخش VicTim آیدی که می خواهید بفهمید که واقعا آفلاین است یا Invisible است وارد کنید و دکمه Check را بزنید اگر در پایین صفحه نوشته شد Online آیدی مورد نظر شما Invisible است و اگر نوشته شد Offline آیدی مورد نظر شما واقعا آفلاین است.


این نرم افزار یکی از کمیاب ترین نرم افزار هایی است که به حالت Silent یعنی بدون اینکه پیامی برای شخص مورد نظر بفرستد سه حالت Online,Offline,Invisible را تشخیص می دهد . پس همیشه در بخش Options گزینه Silent را انتخاب کنید.


منبع:مجله الکترونیک مینوس                      www.minos.blogfa.com   حجم:2.5 mb


منبع:مجله الکترونیک مینوس                      www.minos.blogfa.com   DOWNLOAD THIS FILE



پسوورد: www.minos.blogfa.com

۱ نظر:

ناشناس گفت...

سلام ضمن خسته نباشید به خاطر سایت فعال شما .
یه سوال دارم اگه بخواهیم پسفورد ای دی یکی رو بدونیم بدون هیچ اطلاعاتی باید چکار کنیم .
خیلی مهمه اگه میتونید لطفا کمک کنید
black_s1368@yahoo.com