تبلیغات

۱۳۸۷ تیر ۱۱, سه‌شنبه

دسکتاپ کی قشنگ تره !!!!

چند وقت پیش وقتی دسکتاپ یکی از دوستان را دیدم که با سلیقه ای بسیار خوب و با استفاده از ابزار هایی بسیار ساده دسکتاپی بسیار جالب و قشنگ برای سیستم عامل ویندوز xp خود درست کرده بود نا خود آگاه تصمیم گرفتم چنین پستی را در وبلاگ درج کنم به این منظور که دوستان بازدید کننده وبلاگم می توانند تصویری از دسکتاپ خود را تهیه کنند ( فرق نمی کنه سیسم عامل شما xp یا ویستا و یا حتی لینوکس باشه ) و این تصویر را در یک سایت آپلود کنند و لینک تصویر دسکتاپ را در قسمت نظرات این پست قرار بدهند تا من این تصویر را به این پست اضافه کنم و حتما ذکر کنید از چه ابزار هایی برای زیبا کردن دسکتاپ خودتون استفاده کرده اید . برای خود من خیلی جالبه که بدونم که دوستان با چه سلیقه ای دسکتاپ سیستم عامل کامپیوترشون رو درست کرده اند . دسکتاپ کامپیوتر من تقریبا ساده است .

تصویر زیر در واقع تصویر دسکتاپ کامپیوترم می باشد که دوستان می توانند با کلیک بروی این تصویر آنرا در سایز بزرگتر مشاهده کنند . آیکون های My Documents - My Computer و Recycle Bin را با استفاده از خود ویندوز xp تغییر داده ام . آیکون کل فایل ها – درایو ها و پوشه های ویندوز xp را با ویرایش فایل shell32.dll تغییر داده ام تا کاملا بر اساس سلیقه خودم باشه ( به پوشه MPcomputer توجه کنید ) . تم ( Theme ) ویندوز را با استفاده از نرم افزار بسیار ساده Styler تغییر داده ام . تصویر پس زمینه را نیز که تصویر یک منظره طبیعی می باشد در آرشیو عکس ها بود که به عنوان پس زمینه دسکتاپ انتخاب کرده ام . فقط یک نکته دوستان سعی کنند تصویری که ارسال می کنند حجمش از 200 کیلوبایت کمتر باشد .

تصویر دسکتاپ کامپیوتر من


تصویر دسکتاپ کامپیوتر دوست عزیز  shahedi ( دنیای کامپیوتر )


تصویر دسکتاپ کامپیوتر دوست عزیز فرناز


تصویر دسکتاپ کامپیوتر دوست عزیز مصطفی


تصویر دسکتاپ کامپیوتر دوست عزیز حامد


هیچ نظری موجود نیست: